Under valborgshelgen var det fotbollspremiär på före detta badplatsen och då var vi många som påmindes om i vilket dåligt skick den stora scenen är. Redan i höstas beslutade Samhällsföreningens styrelse att scenen ska räddas och gjorde då en provisorisk vintersäkring. En mer omfattande renovering av scenen är beställd och kommer att genomföras under våren/sommaren. Fram till dess har vi förbättrat avspärrningen runt scenen och satt upp skyltar som tydligt förbjuder från att vistas på scenen.
Så håll ut – snart har vi en upprustad scen redo för nya spännande upptåg och evenemang!


